ett nytt liv.

tänkte börja om lite. kände att jag ville börja blogga igen, har myket mer att fakiskt skriva om nu än vad jag hade i livet jag levde förut! har världens finaste pojkvän som heter Philip, han vände mitt liv upp och ner och allt blev faktiskt bättre. min bästa vän Emma ska flytta tilll usa om exakt en vecka, vilket känns helt förfärligt och jag kommer gråta på vår hejdåmiddag.. även fast jag inte vill erkänna det.
och mina föräldrar är just nu i usa i 4 veckor till så arbetslösa jag är helt ensam medan alla jobbar och philip tränar.. wääh.
men nu ska jag fortsätta min present till emma som hon ska få innan hon flyger, me gusta <3
min kärlek<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0